Vappujuhla 1.5.

Liisa Länsmans, Matti Astola ja seurakuntalaisia Miehikkälän seurakuntakodilla

Taas leivoset ilmassa leikkiä lyö…” – koko seurakunnan yhteinen vappujuhla Miehikkälän seurakuntakodilla.

Haminan seurakunnan yhteistä vappujuhlaa vietetään keskiviikkona 1. toukokuuta Miehikkälän seurakuntakodilla klo 11-13. Juhlan ohjelmassa on musiikkiesityksiä, keväisiä runoja, yhteislaulua, pika-arpoja ja tietenkin perinteinen leikkimielinen muotinäytös, johon on lupautunut mukaan myös kirkkoherra Anna Kinnunen. Seurakuntakodin pihapiiriin ovat lastenohjaajat suunnitelleet rastiradan kaikenikäisille juhlavieraille. Vappuna myös herkutellaan, ja brunssia saa nauttia hintaan 15 € (koululaiset puoleen hintaan ja alle 4-vuotiaat ilmaiseksi).

Juhlaa isännöi Miehikkälän kappeliseurakunnan kappalainen Matti Astola vaimonsa Tiia-Riinan kanssa. Eini Tulkki ja Eeva Karkia toimivat seremoniamestareina.

Lämpimästi tervetuloa viettämään kevään ilojuhlaa kanssamme!